مربی تیم ملی کاراته: به درخشش نوجوانان ایران در آسیا امیدوارم
محمد هادی محمدی مربی تیم ملی نوجوانان کاراته

شیراز-ایرنا- مربی شیرازی تیم ملی کاراته نوجوانان گفت: پس از برگزاری مراحل مختلف اردو های تیم ملی و ارزیابی عملکرد بازیکنان به درخشش این نفرات در رقابت های قهرمانی آسیا که در قزاقستان برگزار می شود، بسیار امیدوار هستیم.  

محمد هادی محمدی دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: کاراته‌کاهای نوجوان ایران اگر چه از تجربه کافی برای حضور در مسابقات بین المللی برخوردار نیستند اما این شرایط برای عموم کاراته کاهای این گروه سنی یکسان است و بر همین اساس با تکیه بر توان فیزیکی و تکنیکی بازیکنان  امیدوار به کسب نتایج  خوبی هستیم.
وی ضمن اشاره به شرایطی که کرونا برای کاراته دنیا بخصوص در سطوح پایه ایجاد کرده است، افزود: قطعا تمام کشورها با تمام توان خود در مسابقات قزاقستان حضور خواهند داشت و ما نیز با برگزاری منظم مسابقات و عدالت محوری در انتخابی ها سعی کردیم بهترین ترکیب را مهیای حضور در این آوردگاه کنیم.
محمدی بیان کرد: تا کنون پنج مرحله اردو برای آمادگی  کاراته کاهای نوجوان ایران برگزار شده  و ششمین مرحله به میزبانی کرج برگزار خواهد شد که این اردو متصل به اعزام خواهد بود.
مربی تیم ملی نوجوانان افزود: کادرفنی تیم ملی همدل هستند، باید کمک کنیم تا ورزشکاران با بالاترین میزان آمادگی راهی آلماتی قزاقستان شود و می کوشیم بازیکنان را با بالاترین میزان آمادگی جسمانی و تاکتیکی راهی این مسابقات کنیم.
وی برگزاری اردوهای تیم ‌ملی در شهرهای سرد سیر با توجه به شرایط آب و هوایی کشور قزاقستان میزبان مسابقات ازمهمترین تصمیمات کادر فنی دانست و بیان داشت: این تصمیم براساس اهداف تعیین شده و سازگاری جسمی و ذهنی کاراته‌کاها با شرایط محل برگزاری مسابقات اتخاذ شده است.
محمدی ضمن تشکر از همکاری رئیس فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد، همچون دوره های گذشته بتوانیم نوجوانان ایران را بر قله افتخار ببینیم.

 رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی قرار است طی روزهای ۲۸ آذر تا اول دی ماه به میزبانی قزاقستان در شهر آلماتی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha