۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84566714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فولاد هرمزگان برد را با تساوی عوض کرد

بندرعباس- ایرنا- تیم فولاد هرمزگان در هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در دقیقه ۹۰ به اضافه ۳ در حالی که از حریف خود عقاب شیراز، جلو بود، برد را با تساوی یک بر یک عوض کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، در نیمه نخست در همان دقیقه های ابتدایی تیم سفید پوش فولاد هرمزگان صاحب یک پنالتی شد و «خسرو انداوه» پشت ضربه را به گوشه دروازه فرستاد و با همین تک گل با پیروزی به رختکن رفتند. 
در نیمه دوم فولاد هرمزگان چند موقعیت گلزنی دیگر داشت اما با بی دقتی آن را از دست داد تا این که در وقت های تلف شده درحالی که بازی می رفت با سوت داور به پایان برسد، گل مساوی را دریافت کرد.
در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. 
فولاد هرمزگان در نیمه نخست با اخراج «مازیار شفاهی» از دقیقه ۲۵ به بعد ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. 
در سایر بازی های گروه پنجم نیر تیم ۶ امتیازی و صدرنشین هرنگ جوان بستک در شیراز رو در روی پرسپولیس این شهر قرار گرفت و ۲ بر یک به پیروزی دست یافت تا با ۹ امتیاز همچنان صدرنشین باشد. 
خلیج فارس میناب دیگر نماینده هرمزگان در زاهدان به مصاف نیک شهر سیستان و بلوچستان رفت و با یک گل به برتری دست یافت.
 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۵۵ تیم در پنج گروه برگزار می شود و در گروه‌ بندی مرحله نخست تیم‌ های فولاد، هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha