تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شد

تهران- ایرنا- تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار و قرارداد آن تا دقایقی دیگر به امضا می‌رسد. 

به گزارش ایرنا، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شد و قرارداد آن تا دقایقی دیگر به امضا می‌رسد. 

همچنین وثیقه ملکی استقلال مورد قبول سازمان لیگ قرار گرفته است. 

پیش از این «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) در گفت وگویی درباره پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مسوولیت اجرای تبلیغات محیطی در مسابقات خانگی توسط باشگاه این باشگاه انجام شود، گفت: «مصطفی آجرلو» مدیرعامل استقلال برای تبلیغات محیطی طرحی را برای بهره‌گیری تیم‌ها منطبق بر قوانین و شرایط "AFC" ارائه کرد تا تیم‌های میزبان در ورزشگاه خانگی یا ورزشگاهی که از سوی آن‌ها اجاره می‌شود، مجری تبلیغات محیطی خود شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha