۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1154
کد خبر: 84564136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: صاحبان صنایع میبد همواره الگوی کارهای خیر در استان هستند

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: صاحبان صنایع و کارآفرینان میبد در انجام کارهای خیر، رسیدگی به مشکل مردم ، قبول مسئولیت‌ های اجتماعی و مراقیت از نیازمندان که شهروندی به نان شب محتاج نشود، همواره از نمونه های مطرح در کشور هستند.

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز جمعه در مراسم افتتاح سالن ورزشی مصلای آیت الله اعرافی میبد افزود: این مجموعه ورزشی به همت افراد خیر، خیراندیشان ،صنعتگران و با همکاری بخش دولتی راه اندازی شد و با تکمیل نمایشگاه و کتابخانه ، مجموعه فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی به عنوان الگو در منطقه شکل می‌گیرد.

وی با قدردانی از کسانی که در راه اندازی این مجموعه همکاری کردند ،اظهار کرد:  ورزش های همگانی ، قهرمانی و پهلوانی نیاز استان است و توجه به ایجاد نشاط نیز باید در دستور کار و اولویت های فرهنگی و اجتماعی همه ما قرار گیرد.

استاندار یزد همچنین از حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه میبد به عنوان یکی از  مفاخر و پشتوانه‌های استان و از چهره‌های پر فروغ در سطح ملی نام برد و تصریح کرد: همه صنعتگران و خیران میبد در مسیر ترسیم  شده از سوی امام جمعه و مسئولان شهرستان در حرکت هستند و ان شاءالله سایر شهرستان‌های استان نیز در این مسیر حرکت کنند.

همچنین امام جمعه میبد گفت: جوان به عنوان نیروی محرکه جامعه باید اهل علم ، عبادت ، با نشاط ، فعال و سالم باشد و اگر جوانان جامعه‌ای از  این ویژگی‌ها بی بهره باشند ، آن نهاد به سمت سقوط و سراشیبی پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی جوانان را نیروی محرکه و ستون فقرات انقلاب اسلامی خواند و در ادامه از جوانان ورزشکار قدردانی کرد و افتخار مسئولان ریل گذاری در مسیر عزت ، سلامت، پیشرفت و درخشش جوانان در سطح شهر ، استان و کشور عنوان کرد.

استاندار یزد: صاحبان صنایع میبد همواره الگوی کارهای خیر هستند

همچنین نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی از همت و پیگیری امام جمعه ، مسئولان ، خیران و صنعگران شهرستان برای راه اندازی مجموعه ورزشی مصلای آیت الله اعرافی قدردانی کرد و به خصوص خیران بخش صنعت و بخش های دیگر را منشای کارهای حمایتی و معیشتی ، ساخت و ساز پروژه های فرهنگی ، عمرانی و درمانی ذکر کرد.

سید جلیل میرمحمدی در ادامه با اظهار امیدواری به تداوم ساخت و ساز و تکمیل پروژه های خیری دیگر در شهرستان ، بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرهای میبد و تفت در سفر رییس جمهوری به استان را از استاندار یزد خواستار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: مجموعه ورزشی مصلای آیت الله اعرافی در زمینی به مساحت ۲ هزار و۸۰۰ مترمربع از سوی امام جمعه میبد به اداره ورزش و جوانان و با ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مسعود شریعتی از کمک‌های امام جمعه برای توسعه ورزش شهرستان با اختصاص مبلغی از وجوه و مشارکت افراد خیر، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس و بخشداری میبد در ساخت و ساز پروژه های خیری و این پروژه قدردانی کرد .

حسین فلاح فرماندار میبد هم از مشارکت خیران در ساخت و ساز پروژه مصلای آیت الله اعرافی  قدردانی کرد و در مراسم یادشده از خیران، صنعتگران و مسئولان شهرستان برای توسعه ورزش میبد با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

شهر  میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha