محور شاهین‌دژ - تکاب برفی و لغزنده است

۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
کد خبر: 84562851
محور شاهین‌دژ - تکاب برفی و لغزنده است

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس‌راه شاهین‌‍دژ - تکاب گفت: با توجه به شروع بارش برف در منطقه و لغزنده بودن جاده در این محور سخت‌گذر، شهروندان از مسافرت‌ غیرضروری و تردد در این محور خودداری کنند.

سرگرد رضا پاکرو روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در حدفاصل روستاهای "باشبرات" و "سانجود" در محور تکاب - شاهین دژ موجب لغزنده شدن جاده شده و لازم‌ است رانندگان خودروها و وسایل نقلیه در صورت سفرهای ضروری و تردد در این محور از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

وی بیان‌کرد: همچنین کولاک شدید گردنه "مایین بلاغ" در ۳۵ کیلومتری این محور را از دقایقی قبل فراگرفته و موجب کندی تردد در آن شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه شاهین دژ - تکاب اظهار داشت: شهروندان ۲ شهرستان پیش از اقدام به مسافرت و تردد در محورهای مواصلاتی از وضعیت جاده ها از طریق پلیس‌راه و یا مرکز اطلاعات راه ها اطلاع پیدا کنند.

سرگرد پاکرو بیان‌ کرد: رانندگان هنگام تردد در این محور نکات ایمنی و فاصله اصولی را رعایت کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.

اداره هواشناسی تکاب نیز با هشدار سطح نارنجی در منطقه اعلام‌ کرد: بارش برف و باران در این شهرستان تا پایان وقت روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت و موجب سیلابی شدن مسیل ها و کاهش دید در جاده‌ها می‌شود.

بارش برف و باران از صبح امروز شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی را فراگرفته است؛ این شهرستان در منطقه‌ای کوهستانی، برف‌گیر و سخت‌گذر واقع شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha