سامانه بارشی جدید وارد استان قزوین می‌شود

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: سامانه بارشی جدید از پنجشنبه هفته جاری وارد استان می شود و منطقه را تا روز جمعه تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

مریم بهروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا (چهارشنبه) جوی به نسبت پایدار و آسمانی آفتابی همراه با افزایش نسبی دما را داشته باشیم اما از صبح روز پنجشنبه پیش بینی می شود ابتدا در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و از بعدازظهر همان روز در دیگر نقاط استان شاهد فراگیری و فعالیت این سامانه باشیم.

وی اضافه کرد: بارش ها در سطح استان ابتدا به صورت باران و گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود اما رفته رفته و با شمالی شدن جریانات شاهد وزش بادهای شمالی، کاهش دما ودر ارتفاعات برف و باران دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به کاهش دما در روزهای پنجشنبه و جمعه، تاکید کرد: از بعدازظهر جمعه تا شنبه شاهد جوی به نسبت پایدار در سطح استان خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آوج با صفر و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.

وی یادآور شد: دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۲ تا ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha