رضایت ۸۲.۷ درصدی مراجعان از خدمات سازمان قضایی نیروهای مسلح

تهران - ایرنا - سازمان قضایی نیروهای مسلح بر اساس نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که ۸۲.۷ درصد از مخاطبان این سازمان از وضعیت ارائه خدمات، رفتار قضات و کارمندان و دانش و مهارت و رسیدگی به مسائل آنها ابراز رضایت کردند و امتیازی بین خوب و بسیار خوب داده‌اند.

به  گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان قضایی نیروهای مسلح، گزارش ارزیابی میزان رضایت مراجعان سازمان قضایی نیروهای مسلح بر اساس آمار استخراج شده از سامانه نظرسنجی پیامکی در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ تهیه شده است.

بر اساس این گزارش، در این مدت ۲۰ هزار و ۸۹۴ نفر در طرح نظرسنجی پیامکی در ۳۰ استان و ۱۲ دادسرای نظامی نواحی شرکت کردند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۸۲.۷ درصد از مخاطبان از وضعیت ارائه خدمات، رفتار قضات و کارمندان و دانش و مهارت و رسیدگی به مسائل آنها ابراز رضایت کردند و امتیازی بین خوب و بسیار خوب داده‌اند.

طبق آمار این نظرسنجی، ۲۸ استان توانستند بیش از ۸۰ درصد رضایت مخاطبان را به خود جلب کنند که در بین این استان‌ها، اصفهان، بوشهر و مازندران به ترتیب با ۹۲، ۸۸ و۸۷ درصد بالاترین میزان رضایت مراجعان را به خود اختصاص دادند و استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال این گزارش، دستور داد از مدیران و کارکنان سه استانی که بالاترین نمره را کسب کردند، قدردانی شود.

در تقدیرنامه حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع از اهداف اصلی سند تحول قوه قضاییه و معیاری مهم برای سنجش کیفیت خدمت‌رسانی قلمداد می‌شود، آمده است: «بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نظام اداری کشور، رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی نظام اسلامی تلقی می‌شود. »

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از روسای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح استان‌های اصفهان و بوشهر و معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران و همه همکاران آنها، به دلیل ایجاد ساز وکارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب‌تر و مؤثرتر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و حفظ کرامت آنها قدردانی کرده است.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha