۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
کد خبر: 84556999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر پیکار های تیروکمان فارس مشخص شدند

۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
کد خبر: 84556999
نفرات برتر پیکار های تیروکمان فارس مشخص شدند
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- پیکارهای تیرو کمان استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شیراز برگزار شد و نفرات برتر نیز مشخص شدند.

رییس هیات تیرو کمان فارس روز شنبه به ایرنا گفت : این رقابت‌ها که  در رشته ریکرو و کامپوند و در بخش بانوان و آقایان بر گزار شد، شرکت کنندگان  در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به  مسافت ۳۰ متر با هم مسابقه دادند.

علی روز یطلب ادامه داد : در رشته ریکرو آقایان رده سنی بزرگسالان،  محمد فلاح از شیراز ، مجتبی پرکاس از مرودشت و  سید محمد مهدی هاشمی نسب از شیراز به ترتیب اول تاسوم  شدند، و در رده جوانان هم،  سینا کهزادی از شیراز قهرمان شد،  محمد حسن بناکار از فسا نایب قهرمان شد و علی سامانیان از شیراز بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد : در رشته کامپوند بانوان رده بزرگسالان، زهرا مرادیان از جهرم نشان طلا گرفت، طیبه تقی زاده از جهرم صاحب مدال نقره شد و  بهاره علیپور از فسا هم مدال برنز به خود اختصاص داد و در بخش  آقایان هم  امیرعلی اطمینانی از مرودشت و  علی اسدی از شیراز به ترتیب اول و دوم شدند.

همچنین در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی جوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و فاطمه بنایی از فسا به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان هم  اسما نعمتی از شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد، کیمیا قناعتیان و نگین رحمانیان هر 2 از جهرم به ترتیب دوم و سوم شدند و در رشته کامپوند بانوان رده نوجوانان  ویانا منصوری از شیراز اول شد.

در این مسابقات که در زمین اختصاصی تیر و کمان ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، کماندارانی از شهرهای شیراز، جهرم، فسا و مرودشت شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha