۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84555494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر اقتصاد به مقام شهدای گلستان ادای احترام کرد

گرگان- ایرنا- سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه به اتفاق استاندار و شماری از مسوولان استانی با حضور در امامزاده عبدالله گرگان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارای  روز جمعه به همراه علی‌محمد زنگانه استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان انتظامی و نظامی این استان بر مزار شهدا حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

استان گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده دارد.

وزیر اقتصاد در نخستین ساعات بامداد امروز با حضور در منطقه مرزی اینچه برون در شمال گلستان از  گمرک اینچه برون، ایستگاه راه آهن و برخی زیرساخت های آزاد تجاری - صنعتی این منطقه بازدید کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مصوبات آن و جلسه شورای اداری استان و نیز حضور در مراسم روز ملی گرگان و گفت و گوی زنده تلویزیونی با سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه سفر یک‌روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی به این استان شمالی است.

"علی عسگری" معاون توسعه مدیریت و منابع، "عباس مرادپور" سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی، "مهدی میراشرفی" معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی، "سعید محمد" دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، "علی‌عادل عبادی‌نژاد داورانی" سرپرست دفتر امور استان‌ها و "فرشاد فتوت" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت‌خانه از جمله افرادی هستند که همراه خاندوزی به گلستان سفر کرده اند.

استان مرزی گلستان در شمال ایران با کشور ترکمنستان و استان‌های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha