توزیع ۲هزار و ۸۰۰ کولر بین خانواده‌های نیازمند خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ کولر آبی به مناسبت هفته بسیج و در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده‌های نیازمند خوزستان توزیع شد.

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کولرهای آبی از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت‌های مردمی و با کمک سازمان ها و شرکت های خوزستان تامین‌ شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای مددجویان زیرحمایت نیست گفت: این کولرها با مشارکت افراد نیکوکار، و سازمان ها، تامین شد و توزیع آنها با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی صورت گرفت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، افزود: توزیع تجهیزات سرمایشی با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام شد.
شیبه ادامه داد: یکی از مشکلات عمده برخی خانواده‌های زیرحمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان، نبود وسایل سرمایشی است که نداشتن آن مشکلاتی را برای خانوارهای نیازمند موجب می‌شود.

۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند. در خوزستان حدود ۹ ماه از سال به دلیل گرما، به استفاده از وسایل خنک کننده نیاز است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha