۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84553932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنگرهای کلیدی دنیا با مکتب بسیج فتح می‌شود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: هفته بسیج فرصتی ایجاد گفتمان برای طی کردن مسیر انقلاب اسلامی است و مکتب این نهاد ارزشی در سنگرهای کلیدی دنیا پیروز میدان است. 

سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان ساوه در سالن سلمان ساوجی اظهار داشت: بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت را به دنیا ارایه کرد و بسیجیان در گام نخست انقلاب با موج تهدیدات دشمنان همواره در صحنه لبیک به ولایت حضور داشتند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس مانند دانشگاهی جوانان انقلابی را که تبلور معنویت و از خود گذشتگی بودند، تربیت کرد و در تمام عرصه‌های نظام آماده خدمتگذاری هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: در بحران سلامت ۶۵۰ هزار بسیجی ساماندهی شدند و بسیج تشکیلاتی فراگیر است که خالصانه در هنگام بروز هرگونه مشکلی تلاش می‌کند.

دستجانی عنوان کرد: بسیجیان برای جامعه‌سازی اهداف والایی را در پیش گرفتند و فرهنگ جهاد و شهادت را به ادبیاتی جهانی تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: بسیجیان الگوی جوانان سراسر جهان هستند و در عرصه‌های مختلف مطالبات رهبری را توام با معنویت، اخلاق و بصیرت محقق می‌کنند و بسیج با محوریت مسجد، سنگرهای کلیدی و مهم دنیا را فتح کرده و از نفوذ دشمنان جلوگیری خواهد کرد.

به گفته دستجانی، در دوران شیوع ویروس کرونا، بسیج خالصانه وارد میدان شد و برای سلامت و اقتدار کشور از خودگذشتگی کرد زیرا که هدف اصلی بسیج راه‌گشایی در بحران‌هاست.

وی بیان کرد: بسیجیان تنها در بعد نظامی فعال نیستند بلکه در هر زمینه‌ای که مصالح عمومی مردم باشد، از خدمت گذاری صادقانه دریغ نخواهد کرد.

۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha