۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84553854
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تداوم همکاری با ایرنا فصل جدیدی از شکوفایی اقتصادی انزلی را رقم می‌زند

رشت – ایرنا – فرماندار بندرانزلی با تاکید بر اینکه سمت و سوی نهادها و ارگانهای دولتی رسیدگی به مطالبات مردمی است، گفت: این ویژگی مشترک فرمانداری و خبرگزاری ایرنا ارتباطی دوسویه را شکل می دهد و اطمینان داریم با تداوم این همکاری فصل جدیدی از شکوفایی اقتصادی در انزلی رقم می خورد.

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل میرغضنفری عصر چهارشنبه در دیدار با مسئولان خبرگزاری ایرنا در استان گیلان و انزلی به اهمیت و جایگاه فرهنگ و رسانه در جامعه اشاره کرد و افزود: امروزه خبر به عنوان ابزاری قوی از سوی صاحب نظران برای پیشبرد اهداف متعالی بکار برده می شود و با توجه به ظرفیت های اقتصادی انزلی می توان از ظرفیت خبرگزاری به عنوان نماینده رسانه ای دولت در شهرستان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی افزود: فرمانداری انزلی در تداوم همکاری های گذشته با این خبرگزاری حمایت های لازم را از این مجموعه خواهد داشت. ایرنا از بدنه دولت است که به لحاظ اجتماعی و فرهنگی ، همسو با دولت بوده که در شکل و ماهیت پیگیری امور اندکی متفاوت عمل می کند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)استان گیلان نیز با بیان اینکه در حوزه خبری انزلی، مقوله اقتصاد و تجارت با نگاه ویژه ای دنبال می شود گفت: همجواری با منطقه آزاد انزلی، وجود ادارات کل مهمی همچون بنادر، گمرک و شیلات و پیشینه فرهنگی غنی این شهرستان این نگاه ویژه را رقم زده است. 

سیدرضا غلامی به نگاه جدی خبرگزاری برای ایفای نقش موثر در تعاملات اقتصادی و تجاری اشاره کرد و گفت: مجموعه دولت سیزدهم و خبرگزاری خواستار حضور محوری ایرنا برای ایجاد جریان های خبری و رسانه ای جهت معرفی ظرفیت ها ، محدودیت ها و مسیرهای تجاری و اقتصادی استان گیلان و شهر انزلی هستند.

سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در انزلی نیز با اشاره به اهمیت اقتصادی شهر انزلی به لحاظ ارتباط تجاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و استقرار دبیر خانه این اتحادیه در گمرکات گیلان ابراز امیدواری کرد که این مجموعه در همکاری و همپوشانی با ادارات شهرستان بتواند در توسعه شهرستان اثر گذار باشد .

قاسم شریعتی با اشاره به بازگشایی مجدد دفتر خبرگزاری ایرنا در انزلی این راه اندازی مجدد را به لحاظ شرایط اقتصادی ویژه این شهر حایز اهمیت و مهم دانست و افزود: همکاری خبری ایرنا با دستگاههای دولتی با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان گامی مهم در توسعه شهر انزلی خواهد بود.

قاسم شریعتی دانش آموخته رشته دکتری علوم سیاسی و دارای نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه ای در بخش‌های مختلف ایرنا است که از سوی علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان سرپرست دفتر انزلی منصوب شد. 

وی علاوه بر مسئولیت دفاتر خارجی و استانی ایرنا، به عنوان مدیرکل اخبار داخلی، سردبیر گروه سیاسی و سردبیر گروه تحلیل و بررسی های خبری فعالیت کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha