آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه ۳۰ آذرماه است

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌ای ابوذر را ۳۰ آذرماه اعلام کرد و از اهالی رسانه و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این جشنواره استانی خواست هرچه زودتر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

«محمدهادی صحرایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از فعالان رسانه‌ای خواست ارسال آثار خود را به روزهای آخر موکول نکنند، زیرا ممکن است داوران برای جمع بندی و بازبینی آثار مانند سال گذشته با مشکل زمان روبرو شوند و آثار آنها پذیرفته نشود.

او از علاقه‌مندان و اهالی رسانه خواست فرم های ثبت نام شرکت در پنجمین جشنواره ابوذر را از طریق کانال پیامرسان "ایتا" به نشانی aboozar5_ksh دریافت و پس از ثبت نام آثار خود را در این کانال بارگذاری کنند.

صحرایی بیان داشت: کسانی که نمی توانند از طریق فضای مجازی ثبت نام کنند، می توانند با مراجعه به دفاتر یا کانون های بسیج رسانه ای که معمولا در سپاه ناحیه یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها است، ثبت نام و آثار خود را تحویل دهند.

او همچنین اظهار داشت: ممکن است برخی از آثار که حجم بالایی داشته باشد و در سایت جشنواره بارگذاری نشود، این افراد نیز برای شرکت در این جشنواره یا حضوری به دفتر بسیج رسانه استان واقع در باغ نی، جنب دانشگاه آزاد اسلامی روبروی تالار وحدت مراجعه کنند، یا اثر خود را به این آدرس پست نمایند.

صحرایی با اشاره به اینکه علاقه مندان محدودیتی برای تعداد ارسال آثار ندارند؛ گفت: به خاطر گستردگی حوزه های جشنواره ابوذر و همچنین تعداد زیاد آثار؛ امکان تمدید مدت زمان ارسال آثار ضعیف است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه برگزیدگان استانی پنجمین دوره جشنواره ابوذر معرفی شوند و جشنواره کشوری آن نیز در اوایل اسفنده ماه برگزار شود.

صحرایی  همچنین جا به جایی تاریخ برگزاری جشنواره استانی و کشوری را به خاطر شیوع کرونا محتمل دانست.

او بیان داشت: پنجمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب؛ خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش، مستند کوتاه، کلیپ و فیلم، عکس، کاریکاتور،موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار می شود و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه می یابند.

صحرایی موضوعات پنجمین جشنواره ابوذر را امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی- انقلابی - موانع زدایی، سبک زندگی، الگوسازی، مطالبه گری و مدیریت فضای مجازی اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha