معاون استاندار: تقویت پوشش تلفن همراه در ۲ آزادراه لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ارایه خدمات جاده‌ای مناسب موجب رضایتمندی مسافران و تسهیل در عبور و مرور می‌شود که در این راستا تقویت پوشش تلفن همراه در آزادراه های شمال و جنوب استان ضروری است.

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز دوشنبه در رزمایش طرح زمستانی دستگاه های خدمات رسان استان اظهار کرد: وجود آزادراه پل زال - خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک در لرستان و اداره آن توسط بخش خصوصی موجب شده است امکانات و تجهیزات کاملی در این محورها مستقر نشود و حتی در برخی نقاط پوشش تلفن همراه وجود ندارد که توجه ویژه به این محورها ضروری است.

وی با اشاره به خسارات سیل ۹۸ به جاده های لرستان گفت: باوجود تلاش های بسیار اما تاکنون برخی محورهای آسیب دیده از این حادثه کامل بازسازی نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین تعمیرات و بازبینی ماشین آلات خدمات رسان و آموزش نیروهای مستقر در جاده و محورهای مواصلاتی لرستان برای ارایه خدمت بهتر به مسافران ضرورت دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: این استان در مسیر اصلی ترانزیت تهران به خوزستان و دسترسی به بنادر جنوب قرار دارد که این موقعیت بسیار مهم و خدمات رسانی در راستای تسهیل عبور و مرور را حساس کرده است.

دالوند بیان کرد: باتوجه به شروع فصل بارش باران و برف، باید آسایش و امنیت را به مسافران هدیه و با همدلی و هماهنگی در این مسیر حرکت کنیم چراکه موجب توسعه می‌شود.

طرح زمستانه دستگاه های خدمات رسان لرستان از ۲۰ آذر جاری تا ۲۰ اسفند ماه اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha