امام جمعه سردشت: حفظ و حراست از فرهنگ بسیجی یک ضرورت است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه سردشت گفت: مهم‌تر از تشکیل و استمرار فعالیت بسیج، حفظ و نگهداری فرهنگ اصیل آن است که باید در میان نسل های آینده و جوان امروز جامعه ترویج داده شود.

"ماموستا محمد واوی" روز دوشنبه در دیدار فرمانده سپاه، فرماندار و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: انگیزه بسیجی با فعالیت جهادی در همه حوزه ها برای پیشبرد اهداف و اقدامات عملی در مسیر حل مشکلات و رفع موانع، نبود بودجه را به خوبی جبران کرده است.

وی افزود: روحیه بسیجی در انجام امور می‌تواند گره‌گشای مشکلات بوده و امیدواری نسبت به آینده را در مردم زنده نگه دارد.

امام جمعه سردشت با اشاره به اینکه توانمندی در موضوع هسته‌ای و موشکی با انگیزه و تفکر بسیجی به ثمر رسید ، بیان کرد: فرهنگ بسیج شاخص ها و ارزش هایی دارد که با قدرت خود می تواند در حفظ انقلاب اسلامی، صیانت از ارزش ها و مقابله با دشمنان موثر و کارآمد باشد.

فرمانده سپاه سردشت نیز در این نشست گفت: بسیج  در خدمت رسانی به جامعه و مردم، روز به روز شکوفاتر و توانمندتر شده و با ظرفیت و بصیرت بالایی که دارد تمامی فتنه ها و ناامنی ها را در نطفه خفه می کند.

سرهنگ قاسم نصیری با بیان اینکه بسیج باید حرکت، محتوا و انگیزه ایجاد کند، افزود: بسیج برای جریان سازی و فضاسازی باید از وجود  همه نخبه ها و حوزه ها بهره بگیرد.

وی اضافه کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داد.

به گزارش ایرنا، در هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در سردشت برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha