رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور احکامی روسای ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، ستاد انتفاضه و قدس همچنین ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی را منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت الله احمد جنتی روز شنبه با صدور حکمی انسیه خزعلی را به سمت رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و در احکامی دیگر رمضان شریف را به سمت رئیس ستاد انتفاضه و قدس و علی محمد نائینی را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی منصوب کرد.

در حکم نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به خزعلی آمده است: باتوجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور بانوان، سرکار عالیه را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب می‌کنم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت این هفته، به ویژه ولادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) موفق باشید. 

در حکم رمضان شریف نیز آمده است: باتوجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان 'رئیس ستاد انتفاضه و قدس منصوب می‌کنم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز جهانی قدس موفق باشید.

جنتی همچنین خطاب به نائینی نوشته است: باتوجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی منصوب می‌کنم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت موفق باشید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha