۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84548653
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: کار جهادی نجات بخش مشکلات اقتصادی است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: روحیه بسیجی و کار جهادی نجات بخش مشکلات اقتصادی کشور است چرا که هیچ راهی جز مدیریت جهادی برای رفع مشکلات در شرایط فعلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز شنبه در رزمایش جهادگران بسیجی اظهار داشت: جهادگران بسیجی صحنه‌های زیبایی از عرصه خدمت‌رسانی به مردم رقم می‌زنند و هرجای ایران اسلامی دچار التهاب شود، بسیجیان داوطلبانه به عنوان نفر اول حضور دارند.

وی با اشاره به اعزام هفت هزار جهادگر بسیجی به مناطق محروم استان همدان از فعالیت‌های جهادی نیروهای بسیج در صحنه‌های مختلف قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور یک جوان بسیجی برای ساخت و ساز در روستاهای دور افتاده و یا اهدای بسته معیشتی به خانواده‌ های نیازمند از صحنه‌هایی است که انسان همیشه آرزو می‌کند در آنجا باشد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: بسیجیان با ورود به مناطقی که دارای ساختمان های فرسوده هستند با کار و تلاش جهادی آبادانی و زندگی را به آن مناطق هدیه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود تا مسئولان خواسته‌ها و دغدغه‌های بسیجیان را بشنوند گفت: بسیجان همیشه پای کار بودند و حمایت مسئولان از آنها ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول ۲ سال گذشته پس از شیوع کرونا اظهار داشت: اجرای هزار و ۲۵۰ پروژه با ۹۰ میلیارد تومان و اهدا هزار و ۴۵۰ بسته جهیزیه به ارزش ۲۴ میلیارد تومان به خانواده‌های کم برخوردار تنها گوشه‌ای از خدمات بسیجیان این استان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید به جهانیان نشان دهیم که این کشور چه جوانان و نیروهای بی‌نظیری دارد که تنها برای رضای خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم، با تمام وجود به میدان آمده‌اند.

در پایان این مراسم هفت هزار نیروی بسیجی با رمز "یا امام حسن عسکری(ع)" به مدت یک هفته در قالب ۷۰۰ گروه جهادی به مناطق مختلف محروم استان اعزام شدند.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و در این هفته اجرای یک هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۰ ناحیه مقاومت توسط ۲۰ قشر در استان همدان آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha