۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84547616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: مسئولان افزایش قیمت‌ها را کنترل کنند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: گرانی و تورم لجام گسیخته توجیهی ندارد و مسئولان باید افزایش قیمت ها را کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع میامی افزود: دولت سیزدهم با کار میدانی، جهادی و سفرهای استانی پاسخگوی مشکلات مردم بوده است.
وی گفت: با روحیه همگرایی و به حرکت درآوردن چرخه تولید و اقتصاد می توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد.
صفایی پور ادامه داد: افزایش قیمت ها، تورم ، مشکلات معیشتی و اقتصادی در چندماه گذشته مردم را با مشکلاتی روبرو کرده است که امیدواریم به زودی ساماندهی شود.
امام جمعه میامی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دهه های گذشته، تصریح کرد: دولت های گذشته با عدم به کارگیری مدیران ناکارآمد مشکلاتی را بوجود آوردند که باید با تدبیر دولت سیزدهم به زودی شاهد به کارگیری مدیران دلسوز و با تجربه باشیم.
وی با اشاره به انتصاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: فرهنگ سازی و فرهنگ باوری ۲شاخصه اساسی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.
وی ادامه داد: ارتقای فرهنگی با حرف زدن میسر نمی‌شود و نیازمند تصمیمات و اقدامات اساسی در بخش های مختلف است.
امام جمعه میامی ضمن تبریک هفته بسیج، تصریح کرد: بسیجان همواره خدا را می‌بینند و به قیامت اعتقاد داشته و برای رضای خداوند کار می کنند.
صفایی پور گفت: بسیجیان در صراط مستقیم که همان خط ولایت است از ولایت جدا نمی شوند.
امام جمعه میامی افزود: هفته بسیج فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است.
وی با اشاره به اینکه بسیج مفهومی متعالی دارد که در گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اظهارداشت: بسیجیان پرچم داران عزت خواهی و حق طلبی هستند.
امام جمعه میامی با اشاره با سالروز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی امام جمعه فقید میامی، گفت: او شخصیتی انقلابی و خدمتگزار صدیق جامعه اسلامی و مردم بود.
وی گفت: حجت الاسلام موسوی همواره در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بود.

صفایی پور با اشاره به اینکه برخی طرح ها در سطح شهرستان میامی نیازمند عزم جدی مسئولان است، اظهارداشت: ساماندهی گلزار شهدای گمنام و مرکز ترومای میامی در دستور کار قرار گیرد.
 اعطای حکم حجت الاسلام والمسلمین محمد رستمی به عنوان رئیس دفتر امام جمعه میامی و برپایی میز خدمت توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام و دادگستری شهرستان میامی از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته میامی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha