مربی تیم نساجی: با برنامه برابر استقلال به میدان می رویم

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است اما در روزهای گذشته بر روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم و فکر می کنم بازی زیبا و تماشایی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، گفت: استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و سابقه قهرمانی آسیا را هم دارد. آنها امسال شرایط تیمی و مدیریتی خوبی داشته و در صدر جدول قرار دارند. استقلال تیم قابل احترامی است و امیدوارم مقابل این تیم بزرگ، بازی خوبی را انجام دهیم تا طرفداران هر دو تیم را خوشحال کنیم.

وی در مورد شرایط تیم و زمین تمرینی نساجی افزود: اولین چیزی که برای انجام فوتبال زیبا لازم است، به زمین خوب باز می گردد که متأسفانه از  آن محروم هستیم. به خاطر مشکل زمین در تهران تمرین می‌کنیم و جالب این جاست که در تهران هم زمین خوب نیست و این نه فقط مشکل ما، بلکه مشکل استقلال و خیلی تیم‌های دیگر است.

مربی نساجی ادامه داد: من از فرماندار قائمشهر خواهش می‌کنم پیگیر زمین باشند چرا که تفریح مردم فهیم و دوست داشتنی قائمشهر فقط همین فوتبال است. این مشکلات، شرایط فوتبال را ما درگیر خود کرده است چرا که وقتی زمین خراب باشد، بازیکنان هم نمی‌توانند برنامه های مدنظر کادرفنی را در زمین خراب اجرا کنند. علت اینکه در دو دیدار در خانه هم امتیاز از دست دادیم، زمین خراب ورزشگاه ساری بود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

مربی نساجی یادآور شد: در دیدار برابر استقلال متأسفانه ساکت الهامی و مسعود شجاعی را نداریم. محمد قربانی را هم نداریم و دو بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که باید ببینیم به بازی خواهند رسید یا خیر اما سایر بازیکنان‌ نساجی سرحال و قبراق هستند تا یک بازی خوب را انجام دهیم. ما می خواهیم فوتبال زیبایی را نشان دهیم و امیدوارم فردا شاهد این مساله باشیم. 

بیانی در مورد بازی در ورزشگاه آزادی و مرور خاطرات گذشته خود هم گفت: من فوتبالم را از روزی که شروع کردم، در تیم استقلال بودم و خاطرات زیبایی دارم. با استقلال قهرمانی‌های زیادی دیدیم و قهرمان آسیا شدیم. حضور دوباره در استادیوم آزادی باعث می شود خاطرات زنده شوند و این خاطرات خوب هیچ وقت فراموش شدنی نیست. خیلی خوشحالم که مقابل تیمی که یک عمر در آن بازی و زندگی کردم به میدان می روم و امیدوارم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم. البته ما بر روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کردیم و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی زیبایی را ببینیم.

گفتنی است دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا جمعه  ۲۸ آبان و از ساعت ۱۸ برگزار می شود. استقلال تهران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و نساجی نیز با ۴ امتیاز در رده دهم قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha