۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84542593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فصل کار و همدلی؛ انتصابی مهم با استقبال گروه‌های مختلف مردمی

همدان- ایرنا-استاندار همدان با توجه به شناخت خوبی که از شرایط امروز جامعه دارد و از همه مهمتر به علت سابقه بالا در رده‌های مختلف وزارت کشور در اولین اقدام در انتصاب معاون سیاسی نشان داد کارها را در همین آغاز بکار بر اساس خردجمعی، کارکارشناسی و مطالبات جامعه پیگیری می‌کند.

«علیرضا قاسمی فرزاد» با انتخاب «مهدی باب الحوائجی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود، انتصابی مهم با استقبال گروه‌های مختلف مردمی را رقم زد.

استاندار همدان در انتخاب جایگاه مهم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، باب الحوائجی را انتخاب کرد که با استقبال عموم مردم بالاخص مجمع نمایندگان استان، فعالان سیاسی، رسانه ها، جوانان و کارکنان استانداری روبرو شد، مدیری که سالها در حوزه وزارت کشور در رده های مختلف کار کرد و توانست ارتباط و تعامل خوبی با مردم داشته و از همه مهمتر اینکه وی از خانواده ای مذهبی و با اصالت و شناخته شده در همدان است که از گذشته تا امروز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده اند.

قاسمی فرزاد بارها در روزهای اولیه شروع بکار خود اعلام کرد مطالبات مردم را به خوبی می داند و ملاک کارآمدی و انقلابی بودن در انتصاب ها مورد تاکید است و این خواسته به حق مردم است که در شرایط فعلی جامعه سعی شود در بحث انتصاب ها موضوع مهم کارآمدی، جوانگرایی و انقلابی بودن مدنظر باشد تا مردم بیش از گذشته در امر خطیر خدمت رسانی مورد توجه قرار گیرند و گره ای از مشکلات مردم رفع شود.

شرایط فعلی جامعه ایجاب می کند که افراد و گروههای سیاسی و نخبگان در شرایط فعلی برای کمک به استاندار و مدیران استان برای توسعه استان تلاش کنند و از همه ظرفیت ها در جهت توسعه استان استفاده کنند.

امروز مشکلاتی چون بیکاری، تورم ،کاهش سطح اعتماد عمومی، مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه وجود دارد که حل این مشکلات نیازمند برنامه ریزی، استفاده از همه ظرفیت‌ها و کار و تلاش جهادی است و از همه مهمتر وحدت و همکاری همه مجموعه ها برای رسیدن به این امر مهم است.

به امید اینکه شاهد آبادانی و توسعه کشور عزیزمان ایران و دیار کهن و با فرهنگ همدان در دولت سیزدهم باشیم.

*اسدالله ربانی مهر- مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha