تشییع باشکوه پیکر شهیده فاطمه اسدی جواب‌ دندان‌شکنی به ضدانقلاب است

سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با دعوت از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی گفت: حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر این شهیده بزرگوار جواب دندان شکنی به ضدانقلاب و یاوه‌گویان است.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تکریم و منزلت بانوی شهیده فاطمه اسدی برنامه‌های متنوعی برای برگزاری در استان پیش‌‎بینی شده است که از جمله آنها استقبال از پیکر این شهیده در ورودی شهر سنندج است که روز دوشنبه انجام شد.

وی برگزاری مراسم وداع با این شهیده در مهدیه سنندج همزمان با نماز مغرب و عشاء شامگاه دوشنبه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد و گفت: همچنین پیکر مطهر این شهیده بزرگوار با حضور با شکوه مردم و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)صبح روز سه شنبه ۲۵آبان ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی سنندج به سمت آرامگاه مطهر امامزاده هاجره خاتون جهت تدفین تشییع خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری نشست‌های حقوقی در زمینه پیگیری مجازات عاملان این جنایت شنیع و شب شعر و خاطره در هفته جاری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد و از مردم همیشه در صحنه و انقلاب استان کردستان و بویژه شهر سنندج دعوت در این آیین‌ها حضور باشکوه داشته باشند.

وی یادآور شد: حضور باشکوه در آیین های تکریم و منزلت این شهیده بزرگوار تجدید میثاقی با شهدای گرانقدر بوده و همچنین پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام و انقلاب و ضد انقلاب بوده و به آنان نشان می‌دهیم که دل در گرو شهدا و امام شهدا داریم.

شهیده فاطمه اسدی درهشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۳ بعد از تحمل یک ماه اسارت و شکنجه ضد انقلاب توسط عناصر یکی از گروهک‌های معاند تیرباران شد.

در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص، پیکر مطهر این بانوی شهیده در ارتفاعات چهل چشمه کردستان پیدا شد و قرار است روز سه شنبه ۲۵ آبان در جوار آرامگاه هاجر خاتون سنندج به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha