۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84541370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستیابی گروه "عصای موسی" به نقشه تاسیسات حیاتی صهیونیست‌ها

تهران – ایرنا – گروه هکر موسوم به " عصای موسی " اعلام کرد که به اطلاعات دولتی رژیم صهیونیستی دست یافته است و نقشه ها و اطلاعات حائز اهمیت مربوط به تاسیسات حیاتی این رژیم را با دقت ۵ سانتی‌متر در اختیار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری لبنانی " المُدُن"،  اطلاعات یاد شده در بردارنده تصاویر سه بعدی از سایر مناطق در فلسطین اشغالی است .

بدین ترتیب گروه مزبور توانست " تحریم بین المللی " که مانع از دستیابی به تصاویر هوایی دقیق از مناطق موجود در فلسطین اشغالی می شود را دور بزند.

این گروه یک نوار ویدیویی منتشر کرد که عکس ها و نقشه های تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد .
عصای موسی اعلام کرد که این ویدیو نمونه ای از تصاویر دقیقی است که پس از نفوذ به زیرساخت فضای مجازی دولت رژیم صهیونیستی آنها را هک کرده و در اختیار گرفته است. 
گروه مزبور از این رویداد به عنوان شکسته شدن حریم فضای سایبری رژیم صهیونیستی یاد کرد. 
دقت تصاویر به ۵ سانتی متر می رسد و حجم پرونده ها و عکس ها و نقشه های به دست آمده و هک شده به ۲۲ ترابایت تصاویر دقیق می رسد. 
شایان ذکر است همین گروه در ۲۲ اکتبر گذشته ( جمعه ۳۰ مهر ) توانست به تارنماها و رایانه ها و شبکه های دیجیتالی متعلق به ارتش اشغالگر قدس نفوذ کند و اطلاعات مربوط به صدها سرباز اسراییلی از جمله اسامی و شماره تلفن ها و آدرس هایشان را به همراه شماری از تصاویر منتشر کرد.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha