روزانه ۲۰۰ بیمار سرطانی در آذربایجان غربی خدمات رایگان دریافت می‌کنند

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۲۰۰ بیمار سرطانی کم بضاعت در استان از امکانات درمانی و رفاهی این انجمن به طور رایگان استفاده می‌کنند.

سیروس صادقی روز یکشنبه در یک گفت و گو خبریدر مهاباد اظهار داشت: تمام بیماران سرطانی که بضاعت مالی کافی برای تامین مخارج و هزینه درمان خود را ندارند با تشکیل پرونده مددکاری از خدمات رایگان در بخش شیمی درمانی ، رادیوتراپی و در بخش اقامتی استفاده می‌کنند.

وی افزود: سرای اقامتی امید برای بیماران سرطانی کم بضاعت با ظرفیت ۱۲۰ نفر در قالب چهار سویت ۳۲ تختی آماده اقامت بیماران و همچنین تامین سه وعده غذایی کامل برای این افراد است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین مرکز درمانی امید هم با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب با تمام امکانات بیمارستان های عمومی تخصصی و فوق تخصصی فعال بوده و به بیماران سرطانی و صعب العلاج خدمات درمانی ارایه می کند.

صادقی، با بیان اینکه مجموعه حمایتی سرای امید یکی از مجهزترین مراکز خیریه شمالغرب کشور است، گفت: تمام امکانات و تجهیزات مجهز پزشکی این بیمارستان از محل کمک های خیران خریداری شده و برای ارایه به بیماران سرطانی به کارگیری می شود.

وی تاکید کرد: با تصمیم هیات مدیره بیمارستان امید و اعضای این انجمن خیریه، هیچ بیماری در این بیمارستان به دلیل ناتوانی مالی از دریافت خدمات درمانی محروم نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و تا کنون با ارائه خدمات درمانی، مددکاری و رفاهی به بیماران نقش بسزایی در بهبود و کاهش هزینه های بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در منطقه ایفا کرده است.

این انجمن در تعدادی از شهرهای استان نیز دارای دفتر مستقل بوده و خدمات لازم را به بیماران سرطانی ارایه می کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha