۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
کد خبر: 84539014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری پیشوا: از جوانان نخبه برای خدمت به مردم بهره می‌گیریم

تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی در تحقق عدالت، استفاده از ظرفیت جوانان است و ما نیز قول می‌دهیم از بین جوانان نخبه شهرستان و افراد لایق برای خدمت به مردم و انجام کارهای بزرگ استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز شنبه در نخستین جلسه اعضای شورای معاونان فرمانداری پیشوا پس از انتصاب فرماندار جدید این شهرستان تاکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا نسبت به اجرای اقدامات زیربنایی به عنوان موتور پیشران حرکت و توسعه همه جانبه پیشوا اقدام و در این مسیر، از ظرفیت‌های مردمی و جوانان نخبه و دارای انگیزه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه روزمرگی به آفت بزرگ نظام اداری تبدیل شده است، خدمت‌رسانی به مردم را ضامن استقرار امنیت پایدار در جامعه ارزیابی کرد.

تاجیک نوری افزود: مردم پیشوا در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بدون برخوداری از امکانات ارتباطی امروزی، با شعور و درک بالای سیاسی، به عنوان مدافعان ولایت جان خود را تقدیم کردند و امروز لایق بهترین خدمات از سوی مسئولان هستند.

وی گفت: شهرستان پیشوا از ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برخوردار است که با همدلی و استفاده از تمامی این ظرفیت‌ها و همراهی مردم و مسئولان می‌توان گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف نظام که همان خدمت رسانی به مردم است، برداشت.

تاجیک نوری تصریح کرد: تأمین امنیت نرم دست مسئولان اجرایی است و هر چقدر در ارائه خدمات به مردم کوشاتر باشیم، به طور قطع در تأمین امنیت پایدار در جامعه موفق‌تر عمل می کنیم.

وی گفت: شاید نتوان در کوتاه مدت مشکلاتی که در طول چندین سال ایجاد شده ا حل کرد ولی این وعده را به مردم می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار گرفته و با اولویت‌بندی نسبت به حل این مسائل اقدام کنیم.

سرپرست فرمانداری پیشوا اظهار داشت: بخش زیادی از ساکنان این شهرستان را اتباع خارجی‌ تشکیل می‌دهند که بنا به سیاست‌های نظام‌ جمهوری اسلامی این افراد از خدمات نظام و آموزش لازم برخوردارند و تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌های مثبتی که‌ به واسطه حضور این افراد ایجاد شده، در مسیر توسعه شهرستان استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: پیاده‌سازی بیانیه گام دوم‌ انقلاب سرفصل برنامه‌های دولت در پیشوا است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ابراهیم تاجیک نوری روز گذشته با حضور استاندار تهران به عنوان فرماندار جدید پیشوا معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha