۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84538855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک هزار کیلومتر شبکه فاضلاب در کردستان مدرن است

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۷۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب استان مدرن و ۵۸۷ کیلومتر نیز سنتی است.

علیرضا تخت شاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول کل شبکه و خط انتقال فاضلاب کردستان ۲ هزار و ۳۱۹ کیلومتر بوده که ۱۵۵ کیلومتر آن کلکتور(خط انتقال) است.

وی از اجرای ۵۳ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های فاضلاب استان در سال جاری خبر داد و افزود: در نیمه اول امسال ۲۶ هزار متر عملیات توسعه شبکه فاضلاب و ۲۷ هزار متر عملیات اصلاح انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با اشاره به اینکه ۳۰.۴ کیلومتر عملیات خط انتقال فاضلاب نیز طی سال جاری اجرا شد، اضافه کرد: در سال گذشته هم عملیات توسعه شبکه فاضلاب به طول ۲۷.۹۹ کیلومتر و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۳۴.۷۹ کیلومتر در شهرهای استان اجرا شده بود.

تخت‌شاهی بر تلاش برای اصلاح شبکه فاضلاب در نقاط مختلف استان تاکید کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار و براساس اولویت، این کار در شهرهای مختلف استان انجام خواهد شد.

در حال حاضر ۹ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای کردستان وجود داشته و ۹۶ درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha