۱۲ طرح زیربنایی درمانی به ظرفیت خدمت‌رسانی خاش و تفتان اضافه شده است

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در چهار سال اخیر۱۲ طرح زیربنایی درمانی خارج بیمارستانی شامل خانه بهداشت روستایی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های اورژانس و مرکز آموزش بهورزی به ظرفیت خدمت‌رسانی این دانشگاه در حوزه خاش و تفتان اضافه شده است.

محمد هاشمی شهری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با وجود افتتاح بیش از ۳۵۰ طرح عمرانی بزرگ و متوسط در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنان خود را ملزم به توسعه بیشتر زیر ساخت‌های بهداشت و درمان می‌دانیم.

وی افزود: افتتاح طرح‌های بزرگ و راهبردی مانند بیمارستان‌های ۳۲۰ و ۲۲۰ تختخوابی در زاهدان و سراوان و طرح‌های متعدد بیمارستانی، امدادی و بهداشتی در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران، گلشن، تفتان، میرجاوه، خاش و سراوان در سال‌های اخیر تحولات بی سابقه‌ای را در حوزه سلامت سیستان و بلوچستان رقم زده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: بخش‌های استاندارد اورژانس، بلوک زایمانی و کلینیک تخصصی از جمله مهمترین زیر ساخت‌های فیزیکی راه‌اندازی شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خاش است که ظرفیت مناسبی را برای مدیریت کرونا نیز برای همکاران ما فراهم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر نصب یک دستگاه Ct.Scan جدید و پیشرفته در بیمارستان امام خمینی(ره) بخش‌های مراقبت ویژه قلبی(CCU)، نوزادان(N.icu) و کودکان(P.icu) این بیمارستان نیز با امکانات تشخیصی و درمانی بروز دنیا تجهیز و با همت همکاران پزشک و پرستار ما در خدمت هموطنان عزیز خاشی قرار گرفته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha