هدفگذاری ساخت چهار زمین فوتبال در جزیره کیش 

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون فوتبال برای جزیره کیش گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تصمیم گرفتیم چهار تا پنج زمین فوتبال و ۲ سالن یکی برای بدنسازی و دیگری برای پزشکی در این جزیره احداث کنیم. 

به گزارش ایرنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم روز جمعه در نشست وزیر ورزش با مسوولان ورزش جزیره کیش اظهار داشت: باید ابتدا پیروزی روز گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران را تبریک بگویم و از همه عزیزان به خصوص حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که همواره کمک حال فوتبال بوده‌اند، قدردانی کنم.

وی اظهار داشت: امیدوارم این حمایت‌ها تداوم یابد تا بتوانیم با کمک خدا صعود راحتی را به جام جهانی داشته باشیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص گزارشی که به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده است، توضیحاتی را بیان داشت و گفت: نگاه ما در فدراسیون بعد از استقرار این بود که بتوانیم فضای جدیدی را برای برنامه‌ریزی تیم‌های ملی فوتبال ایجاد کنیم. در همین راستا با تکیه بر ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی جزیره زیبای کیش، برنامه‌ریزی کردیم تا در راستای یک همکاری دوجانبه با نگاه توسعه‌ای زمینه رشد و شکوفایی فوتبال را مهیا کنیم.

عزیزی خادم گفت: به همین دلیل از خرداد ماه تفاهم‌نامه برای تیم ملی فوتبال، فوتسال و زنان تنظیم کرده تا در آینده برای مسابقات بین‌المللی و همچنین تاسیس یک پایگاه دائمی برای تیم‌های ملی در جزیره کیش اقدام شود.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم‌های ملی فوتبال ایران امروز صاحب برند هستند، توضیح داد: تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی و زنان جهانی هستند و تیم ملی فوتبال نیز امروز در رده اول آسیا و گروه آن قرار دارد. ضمن اینکه این تیم از رده چهلم به بیستم دنیا ارتقا پیدا کرده و به یکی از تیم‌های صاحب سبک و صاحب نام در آسیا و دنیا تبدیل شده است.

وی سبقه ورزشی حمید سجادی را مورد توجه حاضران قرار داد و افزود: فکر می‌کنم چنین فرصتی دیگر برای دولت و فوتبال ایجاد نخواهد شد، چون شخص وزیر ورزش و جوانان که سابقه مدیریت ورزش جزیره را هم داشته‌اند، در کنار ورزش هستند. البته این موضوع مسوولیت ایشان را بیشتر می‌کند.

عزیزی خادم توضیح داد: سجادی اشراف خوبی در حوزه علمی و اجرایی دارد و ما نیز همراهش هستیم. همچنین حضور سعید محمد برای توسعه مناطق آزاد و فوتبال مثمرثمر است. فکر می‌کنم باید از این فرصت تاریخی استفاده کرد.

وی از کیش به عنوان گنجینه‌ای از خاک وطن نام برد و گفت: سرمایه عظیمی پشت فوتبال ایران است و حضور ملی‌پوشان ایرانی می‌تواند دیگر رشته‌های ورزشی را به این جزیره بکشاند. برای رسیدن به این مرحله باید یک پایگاه دائمی برای فوتبال و ورزش ایران تشکیل می‌دادیم.

عزیزی تاکید کرد: هرجا بتوانیم کمک کنیم، با افتخار می‌آییم؛ وزیر ورزش نیز همه تلاش خود را می‌کند تا اتفاق خوبی برای فوتبال و جزیره کیش رخ بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این راستا ابتدا روی سه زمین چمن نظر داشتیم ولی سجادی نگاه بلندنظرانه داشتند و گفتند چه اشکالی دارد پنج زمین تاسیس شود تا باشگاه‌ها نیز استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha