۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84537835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

با حضور فرمانده کل سپاه ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان بهره برداری شد

رشت - ایرنا -  ۷۴۱ واحد مسکن محرومین امروز پنجشنبه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی در گیلان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا ، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان اظهار داشت: این تعداد واحد مسکن محرومین در چهار شهرستان شفت، رشت، آستانه‌اشرفیه و فومن به بهره‌برداری رسیده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومین در گیلان  همچنان در حال انجام است، افزود:  تاکنون ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان ساخته شده و ۲ هزار واحد هم تعمیر و بازسازی شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان یکی از افتخارات گیلان در دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی اولین فرمانده لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان بوده و در طی ۴۰ سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی را کسب کرده است.

سردار محمد عبدالله پور نقش لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان در مبارزه با تکفیری‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: همگان لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان را فاتح نبل الزهرا(س) می‌دانند که این امر نشان دهنده اهمیت و تاثیرگذاری رزمندگان این لشکر در نبرد با تروریست‌های تکفیری می‌باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha