۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳
کد خبر: 84536582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: کارخانه ماشین سازی لرستان نیاز به حمایت دارد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: کارخانه ماشین سازی استان برای برطرف شدن مشکلات موجود و توسعه خظ تولید نیاز به حمایت دارد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه در بازدید از مجموعه ماشین سازی خرم آباد ( کیهان) اظهار کرد: این مجموعه در صنعت خودروسازی، پل سازی، فولاد و لوله سازی فعال است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در این مجموعه گفت: مجموعه ماشین سازی لرستان مشکلاتی از جمله مسائل حقوقی و تکمیل تجهیزات دارد که رفع آن در حال انجام است و در حال حاضر حدود ۷۰ نفر در آن  مشغول بکار هستند که این تعداد در شرایط استاندارد باید ۲۵۰ نفر باشد.

وی افزود: این مجموعه نیاز به حمایت دارد تا مشکلات موجود ظرف چند ماه آینده برطرف و با نصب دستگاه های وارداتی و انجام کارهای فنی توسط کارشناسان، راه اندازی شود.

استاندار لرستان با اشاره به تعطیلی این واحد صنعتی در چند سال گذشته گفت: نوسازی، تنظیف و به روزرسانی این مجموعه تاحدودی زمانبر است اما در حال انجام می‌باشد.

زیویار با اشاره به سفر گذشته آیت الله رییسی به لرستان در زمان تصدی ریاست قوه قضاییه گفت: پس از این سفر، مسائل حقوقی و مالیاتی ماشین سازی با سرعت خوبی رفع و رجوع شده و در حال انجام مراحل پایانی آن است.

وی افزود: بدهی های مالیاتی ماشین سازی پرداخت، جریمه‌های آن با کمک سازمان های مدیریت و برنامه ریزی و امور مالیاتی بخشوده شده و قرار است به منظور افزایش سرعت عمل و راه اندازی کامل شرکت، تسهیلاتی در سفر آتی رییس جمهوری برای این مجموعه در نظر گرفته شود که در این خصوص حمایت های لازم انجام خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha