۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84535569
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

صیانت از ارزش‌های دینی اولویت اصلی بسیج ورزشکاران است

بجنورد- ایرنا- رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: صیانت از ارزش های دینی و حضور فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اولویت اصلی بسیج ورزشکاران است.

به گزارش ایرنا مهدی میرجلیلی شامگاه سه شنبه در نشست هیات اندیشه ‌ورز سازمان بسیج ورزشکاران خراسان شمالی، اظهار داشت: ترویج معنویت و گسترش منش پهلوانی در جامعه از اهداف اصلی بسیج ورزشی است که باید مربیان رشته های ورزشی مختلف در تربیت ورزشکاران به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: در این میان مربیان همچنین باید ارزش ها و فرهنگ های پهلوانی هر منطقه را نیز برای ورزشکاران و قهرمانان آن خطه نیز به خوبی بازگو کنند.  

میرجلیلی با بیان اینکه آموزش نوجوانان براساس ارزش های اسلامی باید در اولویت مربیان باشد، تصریح کرد: برای گسترش ارزش های اخلاقی و اسلامی با رویکرد ورزشی باید جامعه هدف دانش آموزان و نوجوانان کشور باشد به گونه ای که برای آن ها تبیین شود،  قهرمانی تنها محدود به تشک نیست بلکه در زندگی روزمره خود و در جامعه نیز باید با رفتار و خلق و خوی پسندیده خود مروج ارزش های پهلوانی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی ورزشکاران با شهدا از ضروریات گسترش منش پهلوانی است، گفت: در بسیاری از استان های کشور شهدای ورزشکار زیادی وجود دارد که برای معرفی آنها به جامعه ورزشی و ورزشکاران باید هیات اندیشه ورز هر استانی کتاب شهدای ورزشکار استان خود را تالیف کند.

دیدار با هیات های ورزشی شهرستان ها و استاندار خراسان شمالی از دیگر برنامه های سفر سه روزه رییس بسیج ورزشکاران کشور به خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha