تعداد جان باختگان کرونا در استان کرمانشاه از مرز ۲ هزار و ۸۰۰ نفر گذشت

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته پنج نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت: مجموع جان‌ باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۸۰۴ نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اکنون ۵۸۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۱۸ نفر آنها وخیم است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۷ نفر شامل ۴۲ بیمار مثبت بستری و ۹۵ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۷۰ نفر کمتر است.

محمدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۱۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۲۰۵ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل هشت نفر بیشتر است.

به گزارش ایرنا، براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاوه از روز شنبه ۱۵ آبان تنها شهرستان قرمز استان اعلام شد.

براساس رنگ‌بندی ۱۲ آبان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه شهرستان‌ استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار داشت که از امروز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و روانسر به وضعیت نارنجی و شهرستان‌های صحنه و سنقر و کلیایی نیز از نارنجی به زرد تغییر رنگ دادند.

براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه و سنقر و کلیایی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha