۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84530512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتبال؛ شکست خانگی تراکتور برابر پیکان

۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶
کد خبر: 84530512
لیگ برتر فوتبال؛ شکست خانگی تراکتور  برابر پیکان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور برابر پیکان در دیداری خانگی مغلوب شد تا اولین شکست فیروز کریمی در لیگ بیست و یکم در تبریز رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، در یکی  از دیدارهای مهم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۶ جمعه در ورزشگاه خانگی خود در تبریز با قضاوت سید علی اصغر مومنی به مصاف پیکان رفت که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میهمان خود شد.

تراکتور با ۲ شکست و یک برد جزو تیم‌های سه امتیازی لیگ بود. پیکان هم با یک برد و یک باخت و البته یک بازی کمتر با ۴ امتیاز تا پیش از این دیدار در رده ششم جدول قرار داشت.

شاگردان فیروز کریمی به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول بودند و شاگردان مجتبی حسینی در پیکان نیز که هفته قبل دیدارشان برابر ذوب‌آهن لغو شده بود به دنبال این بودند تا از تیم‌های بالای جدول عقب نمانند. 

با این حال ابتدا تراکتور بود که توانست در دقیقه ۵ با گل پیمان بابایی از حریف پیش بیافتد اما این پایان کار نبود و تیم پیکان در دقیقه ۳۶ توسط اسماعیل بابایی بازی را به تساوی کشاند. در حالی که تنها چهار دقیقه از این گل گذشته بود، محمد جواد آزاده در غافلگیری تراکتوری‌ها، برای بار دوم دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه نیز تلاش شاگردان فیروز کریمی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا تراکتوری‌ها اولین شکست خانگی فصل را تجربه کنند.

با این نتیجه پیکان ۷ امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رسید. تراکتور ۳ امتیازی هم در رده یازدهم جدول قرار گرفت‌.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، علی دشتی، پیمان بابایی، سعید واسعی، آرش قادری، عبدالله ناصری و بهزاد سلامی

ترکیب پیکان:

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی‌فر، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، پیمان رنجبری، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha