نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- ایرنا- کرمانشاه- ایرنا- ستاد نماز جمعه کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته ۱۴ آبان با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و با بصیرت در مسجد جامع و به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و مهر نماز مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.

این اطلاعیه می افزاید: سخنرانان قبل از خطبه های نماز «بهرام فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و «کرمعلی زارعی» مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خواهند بود.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های جوانرود و قصرشیرین از روز چهارشنبه ۱۲ آبان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

براساس این گزارش از امروز شهرستان جوانرود از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان قصرشیرین از وضعیت زرد به نارنجی تغییر وضعیت دادند.

براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و روانسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، قصرشیرین و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha