وزیر دادگستری از طرح آبرسانی گرمسار دیدن کرد

سمنان - ایرنا - امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در جریان نهمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان سمنان از طرح آبرسانی به شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، طرح آبرسانی به شهرهای کم آب گرمسار، آرادان و ایوانکی با پیش بینی تامین آب به میزان ۲۱ میلیون متر مکعب در سال از سد نمرود در دست احداث است.

وزیر دادگستری در بدو ورود به ایوانکی در شهرستان گرمسار، ابتدا مورد استقبال مسئولان و شماری از مردم قرار گرفت و سپس در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر دادگستری از طرح آبرسانی گرمسار دیدن کرد

بازدید از پروژه ۱۰۰ هزار تنی سیلوی گندم گرمسار، طرح تصفیه خانه گرمسار و آرادان، طرح ، طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، تقاطع غیرهمسطح جنوبی آرادان، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر دادگستری در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است.

گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان، پنج هزار و ۱۸۲ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان شده است و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha