۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84527813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: «کالدرون» انعطافی نشان نمی‌دهد؛ نواقص را نمی‌دانیم

تهران- ایرنا- مسوول امور بین‌الملل پرسپولیس، گفت: «گابریل کالدرون» برای معرفی حساب در ترکیه و دریافت مطالباتش، انعطافی نشان نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، امیرعلی حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، اظهار داشت: وظیفه طلبکار اعلام شماره حساب به باشگاه است. وکیل گابریل کالدرون و خواکین از سوییس شماره حساب‌های مربوط را برای ما ارسال کردند. با توجه به اینکه انتقال پول به سوییس کمی مشکل بود خواستیم که شماره حسابی در ترکیه بگیریم اما این کار محقق نشد. در همین راستا صدری در تلاش است تا از همان حساب سوییس این پول پرداخت شود.

وی در مورد اینکه چرا کالدرون از دادن شماره حساب ترکیه امتناع کرده است، گفت: شاید آنها نمی‌خواهند انعطافی نشان دهند و از ما می‌خواهند همه چیز طبق قانون و رای پیش برود. با خواکین هم صحبت کردم و او گفت اصلا شماره حساب ترکیه ندارم.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط انتقال پول به سوییس سخت است. حتی زمانی هم که پول برانکو و یا بودیمیر را دادیم، این پول‌ها قسمت قسمت واریز می‌شد. این پروسه‌ها زمان بر است. پول کالدرون تامین شده و وقتی پرداخت شد فیش های پرداختی را به فیفا ارائه خواهم کرد تا پنجره باز شود.

وی در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس و اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس زده یا خیر، گفت: ما با فیفا مکاتبه مستقیم داریم ولی با afc شرایط اینگونه نیست. کلیه مکاتبات ما با afc از طریق فدراسیون فوتبال انجام می شود.

حسینی در مورد اینکه ممکن است پس از سه ماه در صورت حل نشدن مشکلات دوباره مجوز حرفه‌ای باطل شود، تصریح کرد: یک کمیته مستقل در این باره تشکیل شده که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا است. این کمیته اعلا م کرده که نواقصی وجود دارد. تا این لحظه نمی دانیم نواقص ما چه چیزی است.

وی تصریح کرد: حرفه‌ای سازی تفاوتی امسال با سال های قبل داشت. هر سال اگر مدرکی از سوی AFC رد می‌شد برای من پیام می‌آمد و مطالعه می‌کردم و رفع نقص می‌کردم.  امسال اینگونه نبود و هیچ پیامی مبنی بر نقص پرونده برای ما نیامده است.

حسینی در خصوص گرفتن پاداش آسیایی، توضیح داد: حدود ۴۵ نامه رد و بدل شد که AFC مدام یک حرف می‌زد. ما ۲ میلیون دلار از AFC می‌خواهیم که پنج درصد آن بابت مسوولیت‌های اجتماعی کم می‌شود. همچنین ۵ مسابقه در مرحله گروهی و یک برد در مرحله یکم هشتم نهایی داشتیم که  جمع آن فکر می‌کنم بیش از ۳ میلیون یورو باشد. البته برخی جرایم انضباطی از آن کسر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha