مسئولان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند

رشت – ایرنا - قائم مقام اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بیان کرد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنها جوانان نیستند بلکه مسئولان نیز باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اسماعیل جانعلی پور روز دوشنبه در نشست بررسی نقش دانش آموزان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب  بمناسبت روز ۱۳ آبان در رشت اظهار داشت: بر اساس بیانیه یادشده، جامعه نیازمند مدیران انقلابی و مردمی است که باید پاکدستی و جهادی بودن را مد نظر قرار داده و اشتباهات خود را بپذیرند . 
وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک اتفاق بزرگ و یک منشور ارزشمند برای دلبستگان به انقلاب اسلامی است که با نگاه بصیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شده است.
قائم مقام اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: عظمت انقلاب اسلامی، دستاورد ها و مسیر طی شده انقلاب ،وظایف و نگاه به آینده انقلاب اسلامی چهار بخش اصلی بیانیه یاد شده است که علاوه بر جوانان ، آزادیخواهان و مردم ،دشمنان انقلاب اسلامی را مخاطب  قرار می دهد.
جانعلی پور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: جوانان با تفکر انقلاب اسلامی بزرگ شده اند و چله دوم انقلاب را آنان باید بسازند ؛ وظیفه جوانان توجه به چله دوم انقلاب اسلامی است  و از هیچ تلاشی برای قوی تر شدن نباید دریغ کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غرب دلباختگی ندارد خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی فرهنگی غنی است که می تواند دستمایه تعالی زندگی جوانان قرار بگیرد و جوانان نباید از هیچ فرصتی برای حضور در عرصه های سیاسی اقتصادی دریغ کنند. 
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نیز در این نشست گفت: دانش آموزان و دانشجویان در روز ۱۳ آبان، هیمنه استکبار جهانی را فرو ریختند .
پریسا کرمی بیان کرد: خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم به جوانان آگاه، خودسازی،جامعه سازی و تمدن سازی است .
وی اظهار داشت: با بهره گیری از افراد خلاق می توان آینده تمدن جدید که جزو آرمان های انقلاب اسلامی است را رقم زد.
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی نگاشته شده است.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت ، دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha