۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84523764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه سوخت یارانه ای در ۵۸ جایگاه در گیلان میسر شد

رشت - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: تاکنون ۵۸ جایگاه سوخت با سامانه هوشمند در استان فعال شده است.

کوروش بالادست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع جایگاههای سوخت بنزین استان ۶۹ باب نیز در نوبت راه اندازی با سامانه هوشمند قرار دارند.

وی ادامه داد:  از ۱۲۷ جایگاه سوخت بنزین استان تمامی جایگاه فعال شده و فقط یک جایگاه به دلیل مشکل سخت افزاری هنوز غیرفعال است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، جایگاههای مسیر اصلی و ترانزیتی برای عرضه نفتگاز به خودروهای دیزلی نیز همه فعال هستند.

هفته گذشته اختلال سامانه هوشمند سوخت در سراسر کشور باعث ایجاد غیرفعال شدن دستگاه‌های توزیع سوخت در جایگاهها شد که این مسئله شبکه سوخت رسانی کشور از جمله گیلان را مختل کرد. 

اما به فاصله کمی و در کمتر از ۲۴ ساعت مسئولان امر با فعال سازی دستی سامانه هوشمند سوخت بخش اعظم جایگاه های سوخت را فعال کردند و به مدار توزیع بازگرداندند.

بر اساس اعلام رسمی این اختلال ناشی از حمله سایبری به سامانه سوخت گیری کشور بود که باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ بنزین های کشور شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha