۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84519454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 ۲۱ جایگاه سوخت ایلام فعال شد

ایلام - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با تشریح اقدامات برای بازگشت جایگاه‌های سوخت به شرایط عادی گفت: تاکنون (زمان مخابره خبر) تعداد ۲۱ جایگاه به صورت دستی در مدار قرار گرفته و فعال شده است و این روند برای سایر جایگاه‌ها نیز ادامه دارد.

علی اصغر چاغروندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اختلال ایجاد شده در شبکه سوخت هوشمند در سراسر کشور و استان مرزی ایلام افزود: روند فعال‌سازی جایگاه‌ها بتدریج تا فعال‌ شدن تمامی جایگاه‌ها در این استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: استان ایلام دارای ۲۸ جایگاه عرضه فرآورده نفتی بنزین و نفت گاز است که این جایگاه‌ها از ظهر دیروز پس از ایجاد مشکل در شبکه سوخت هوشمند از مدار خارج و موجب غیرفعال شدن آنها شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام پیش‌بینی کرد: تا عصر امروز تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه ایلام به مدار برگردند و سوخت‌گیری بتدریج عادی شود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر  ایلام و برخی دیگر از شهرها چون ایوان و سرابله، روز گذشته غیرفعال شدن چندساعته جایگاه‌های سوخت سبب ازدحام و تشکیل صف مقابل جایگاه‌ها شد و این صف در مقابل برخی جایگاه‌ها که به مدار فعالیت بازگشتند نیز تشکیل شد اما امروز ازدحام و شلوغی در جایگاه‌ها دیده نمی‌شود و روال عادی سوخت‌گیری برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha