بازگشت به روال عادی در جایگاه های سوخت با قوت در حال انجام است

لارستان- ایرنا- رییس کمیته نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اختلالات در جایگاه‌های سوخت گفت: مردم نگران عرضه بنزین در جایگاه های سوخت نباشند و بازگشت به روال عادی در جایگاه ها با قوت در حال انجام است.

حسین حسین زاده شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اخلال در سیستم سوخت گیری و البته قدیمی و فرسودگی برخی نازل ها تا حدود آف لاین کردن (دستی کردن) جایگاه ها زمان بر است اما تاکید می کنیم که باید همچنان ارایه خدمت و سوخت رسانی به شیوه های دیگر برای مردم تسهیل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد که توانایی فنی در این راستا نیز وجود دارد.

حسین زاده تصریح کرد: کارشناسان و نیروهای فنی وزارت نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت ها در تلاش هستند وضعیت سوخت گیری در جایگاه ها به شکل قدیمی راه اندازی شود که تلاش آنها نیز تاکنون قابل تقدیر بوده و رصد و گزارش ها حاکی از آرامش و عادی شدن روال سوخت گیری البته با نرخ سه هزار تومان است.

نماینده مردم لارستان، گراش، خنج و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و کمیسیون انرژی با قوت در حال بررسی تمامی جوانب مساله است.

حسین زاه تاکید کرد که از حدود ساعت ۱۱ امروز بود که جایگاه های سوخت در سراسر کشور از مدار خارج شد.

وی تلاش و دقت در امر اطلاع رسانی از سوی رسانه های داخلی کشورمان و همچنین نهادهای مربوطه در خصوص مشکل امروز و اخلال در جایگاه های سوخت را نیز قابل تقدیر دانست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha