۵ آبان ۱۴۰۰، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84518270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان درمیان اجرا شد

بیرجند - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان درمیان گفت: از ابتدای سال جاری از محل منابع امدادی و بانکی ۶۰ طرح اشتغالزایی با پرداخت سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان تسهیلات در این شهرستان اجرا شد.

احمد بصیری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۵۷ طرح از محل منابع بانکی با سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و سه طرح از محل منابع امدادی با ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات اجرایی شده است.

وی بیان کرد: امسال هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه برای شهرستان درمیان مصوب شده که تاکنون ۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان آن ابلاغ شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان گفت: مددجویان کمیته امداد در سال جاری برای دریافت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، قالیبافی، حوله‌بافی و پرورش طیور اجرا شده است و برای جلوگیری از هدررفت منابع به‌صورت مستمر بر روند اجرای طرح‌ها توسط کارشناسان امداد نظارت می‌شود.

بصیری‌پور گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۵ میلیون تومان زکات در شهرستان درمیان جمع‌آوری شده و زکات به دست آمده از هر منطقه در زمینه حل مشکلات مختلف محرومان همان منطقه هزینه شده است.

وی افزود: امسال ۲ مرکز نیکوکاری شامل مرکز نیکوکاری فرهنگی در دفتر امام جمعه اسدیه و مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در روستای فورگ شهرستان درمیان نیز راه‌اندازی شد و ۲۹۹ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری و امدادی جمع‌آوری شده است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha