۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84514405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: مهار گرانی اولویت دولت باشد

۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبر: 84514405
امام جمعه میامی: مهار گرانی اولویت دولت باشد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها در روزهای گذشته گفت: مهار گرانی، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر،
 با اشاره به ضرورت تحقق عدالت اجتماعی در جامعه،تصریح کرد: این امر با انسجام ملی و هم افزایی امکان پذیر بوده و نیازمند عزم جدی مسئولان است.
امام جمعه میامی ادامه داد: همه قوا برای تحقق عدالت اجتماعی باید تلاش کنند.
صفایی پور مبارزه بدون ملاحظه با فساد و مفسدان را خواستار شد و گفت:  قوه قضاییه نیز در این موضوع نقش مهم و اساسی خود را ایفا کند.
امام جمعه میامی گفت:  امروز استکبار جهانی با راه‌اندازی تنش‌های قومی و قبیله ای زمینه های نفاق در منطقه افغانستان ، لبنان و سوریه را  دنبال می‌کند از این رو مسلمانان و جبهه مقاومت هوشیار عمل کنند.
صفایی پور ضمن تبریک هفته وحدت، تصریح کرد: مسلمانان  با الفت و محبت ، وحدت  داشته و در مقابل دشمنان بایستند.
وی با اشاره به اینکه هفته وحدت تنها یک شعار نیست اظهار داشت: وحدت یک عمل مهم دینی است که اختلاف افکنی‌ها را خنثی می‌کند.
امام جمعه میامی با اشاره به سفرهای کاری استاندار سمنان تصریح کرد: حضور وی در شهرستان‌ها برای هماهنگی و پیگیری طرح های نیمه تمام موثر است.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری در آینده نزدیک به استان سمنان، اظهار داشت:  با توجه به محرومیت شهرستان میامی ضرورت دارد مسوولان استان برای  حضور رئیس جمهوری در این منطقه هماهنگی لازم را به عمل آورند.
وی با اشاره به اینکه میامی به عنوان شهرستان کمتر برخوردار و توسعه نیافته کشور معرفی شده است، افزود: استخر سرپوشیده، زمین چمن، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی، تجهیز بیمارستان و ساماندهی راه های مواصلاتی و دیگر طرح های نیمه تمام این شهرستان  نیازمند اقدام جدی از سوی مسئولان است.
برپایی میزخدمت توسط اداره دامپزشکی، ثبت احوال و ورزش و جوانان شهرستان از دیگر برنامه های نمازجمعه میامی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha