۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84512555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی جدید فوتبال قشقایی شیراز، از این باشگاه رفت
تیم قشقایی با ترکیب جدید

شیراز-ایرنا- مهرداد خادمی سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای قشقایی شیرازپس از بُرد در نخستین هفته از رقابت های فوتبال دسته یک، با انتشار پُست اینستاگرامی خبر جدایی خود را از این باشگاه اعلام کرد.

مدیررسانه ای این باشگاه چهارشنبه با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعلا م کرد: بر اساس توافقی که با مدیر باشگاه صورت گرفت، مهرداد خادمی با این تیم خداحافظی کرد.

نوید عبدالهی فرد  ادامه داد: سرمربی تیم گفت شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود و برای همین هم تصمیم گرفتم جدا شوم و برای تیم قشقایی آرزوی موفقیت دارم و شاید هم روزی دوباره به این تیم بازگردم.

وی اضافه کرد: با چندین گزینه مورد نظر برای سرمربیگری در حال مذاکره هستیم و در صورت توافق نام سرمربی جدید را اعلام خواهیم کرد.

خبرنگار ایرنا برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه گسستن مهرداد خادمی از تیم قشقایی با او هم تماس گرفت و هم پیام داد اما پاسخی دریافت نشد.

بیست و نهم شهریورماه ۱۴۰۰ بود که باشگاه قشقایی شیراز اعلام کرد که مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم قشقایی شیراز منصوب شد.

خادمی با تیم قشقایی تمرینات را شروع کرد و در نخستین هفته از مسابقات لیگ دسته یک روی نیمکت این تیم نشست که تیم قشقایی این بازی را که ۲۵ مهر ۱۴۰۰در بوشهر برابر شاهین این شهر برگزار کرد با نتیجه ۲ بر یک برد تا شروع خوبی در لیگ دسته یک داشته باشد اما خیلی زود خادمی از تیمش جدا شد که امری بی سابقه در فوتبال است.

خادمی سرمربیگری تیم های کارون اهواز، نفت امیدیه، خیبر خرم آباد و علم و ادب تبریز در لیگ دسته دوم و استقلال اهواز، ماشین سازی تبریز و نفت آبادان در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را به عهده داشته است.

داریوش هرمزی به عنوان سرمربی در فصل گذشته لیگ دسته اول با این تیم کار کرد و بازیهای خوبی هم به نمایش گذاشت و در پایان فصل هم از تیم جداشد.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز شنبه اول آبان ماه ۱۴۰۰در دومین هفته از مسابقات فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم سایپا تهران است که از  لیگ برتر دوره بیستم  به دسته یک سقوط کرد.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره ۲۲ را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha