گفت وگوی تلفنی فرمانده ناجا با مردم

تهران- ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا ( ۱۹۷) به صورت مستقیم (ارتباط تلفنی و چهره به چهره) با مردم گفت وگو کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز یکشنبه با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷)، ضمن ارتباط مستقیم (تماس تلفنی) با مردم، پاسخگوی درخواست ها و سوالات عمومی و مردمی بود و دستور رسیدگی به برخی مشکلات مطروحه از سوی مردم را صادر کرد.

فرمانده ناجا در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا گفت: مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا ( ۱۹۷)، پل ارتباطی میان مردم و فرماندهان، معاونان، مسئولان و مدیران ناجا است.

وی با تشریح فرآیند دریافت موضوعات مردمی از طریق ۱۹۷ اضافه کرد: مردم می توانند با تماس با سامانه ۱۹۷، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ... خود را مطرح و این مرکز، از زمان دریافت پیام تا طی فرآیند رسیدگی و حصول نتیجه، همکاران این موضوعات را پیگیری می کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه بهترین ناظران ما مردم هستند، خاطر نشان کرد: موضوعات مطروحه با سامانه ۱۹۷، طیف بندی و دسته بندی می شود و در این میان با بررسی نمودارهای ارزیابی، در خصوص برخی موضوعات تصمیم گیری های کلان می شود.

وی با بیان اینکه بنده بر روند رسیدگی موضوعات ۱۹۷ نظارت دارم، خاطر نشان کرد: ارتباط مردم با خودمان را در ارزیابی عملکرد نیروهای پلیس و فرآیند پیشرفت ماموریت ها و پیشبرد اهداف موثر می دانیم.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha