تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جهت اعتلای جامعه است

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای سطح معنویت و ترویج آموزه های قرآن کریم با بهره گیری از اساتید مجرب را جزو برکات این سازمان انقلابی و در جهت اعتلای جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز شنبه در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تربیت ۱۶ هزار حافظ قرآن از کارکنان ولایت‌مدار ارتش در جزهای مختلف قرآن کریم تلاش جهادی برای اعتلای به جامعه اسلامی کرده است.

وی ادامه داد:‌ حضور روحانیان عقیدتی سیاسی در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران که از شرق تا غرب استان هرمزگان مستقر هستند برای کارکنان ارتش و خانواده آنان روحیه بخش بوده و این حضور در ارتقاء سطح فرهنگی مردم بومی و محلی هرمزگان بسیار حائز اهمیت است.

وی، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تقدیر از زحمات کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در انجام رسالت خطیر افزایش نور معنویت در دلهای ارتشیان غیور، این امر مهم را از برکات خداوند منان دانست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ و در نخستین روزهای رشد و شکوفایی درخت تنومند انقلاب اسلامی صادر کردند که پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha