۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 3116
کد خبر: 84504694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و دادستان عمومی و انقلاب و ۳۲ تن از قضات محاکم انقلاب، دادسرا و اجرای احکام کیفری استان عصر پنجشنبه از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدیدها، تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی، اعطای مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و مسایلی از این دست به زندانیان واجد شرایط اعطا می شود.

«پرویز توسلی زاده» اضافه کرد: باتوجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و مقرر شد که این بازدیدها به صورت مستمر برگزار شود.

وی یادآور شد: در بازدید از زندان ها علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان ها از نظر رفاهی، بهداشتی و غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت و بازدید میدانی از برخی بندهای زندان صورت گرفت.

در بازدید مسوولان قضایی کرمانشاه از زندان مرکزی کرمانشاه علاوه بر رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و ۳۲ نفر از قضات محاکم مختلف با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته و مشکلات قضایی زندانیان را بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

این بازدید در راستای اجرای سیاست های رییس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به وضعیت زندانیان در زندان ها صورت گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha