چهار بوکسور نونهال اراکی به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند

اراک - ایرنا - چهار بوکسور نونهال اراکی شامگاه چهارشنبه پس از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان استان مرکزی به مسابقات انتخابی تیم ملی این رشته راه یافتند.

رییس هیات بوکس استان مرکزی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به ایرنا گفت: در این دورi از مسابقات، ۲۵ بوکسور نونهال این استان از شهرستان‌های اراک، ساوه، شازند و کمیجان حضور داشتند.

« احمد میرزایی» افزود: رقابت این بوکسورها در خانه بوکس اراک برگزار شد که در پایان تیم اراک مقام اول، تیم ساوه دوم و تیم شازند عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: « حسن رجبعلی»، « عماد عرب»، « امیرسام احمدوند» و « سینا رشیدپور» نونهالانی اراکی هستند که توانستند مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکسور نونهالان را به دست آوردند.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی ادامه داد: این رقابت‌ها ۲۷ و ۲۸ مهرماه جاری به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

میرزایی بیان کرد: اعزام نونهالان بوکسور اراکی ۲۶ مهرماه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط کرونایی، فعالیت ورزش بوکس استان مرکزی حدود ۲ سال تعطیل بوده و یک ماه است که از سر گرفته شد.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی اضافه کرد: بدون شک تعطیلی ورزش بوکس ضربه‌هایی به این رشته وارد کرده و اگر این رشته تعطیل نشده بود استقبال بیشتری در این دوره از رقابت‌ها صورت می‌گرفت.

میرزایی عنوان کرد: استقبال بوکسور نونهالان این استان در مسابقات انتخابی نسبت به سایر استان‌ها پررنگ بوده است.

استان مرکزی تا قبل از شرایط کرونایی دارای ۸۰۰ بوکسور سازمان یافته بود اما پس از حدود ۲ سال تعطیلی این رشته ورزشی تعداد افراد فعال به حدود ۲۵۰ نفر رسیده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha