نرخ بیکاری در هرمزگان با احیای واحدهای راکد کاهش می یابد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: با احیا و راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی، نرخ نگران کننده بیکاری در استان کاهش پیدا کند و ضریب اشتغال به سطح مطلوب نزدیک می شود.

مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات چند واحد تولیدی استان افزود: ایجاد ظرفیت های صادراتی، ساماندهی واحدهای تولیدی غیرفعال و حمایت از واحدهای تولیدی که در شرایط کرونا با مشکلات مختلفی روبرو شدند، به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی اظهارداشت: کارگروه تسهیل و رفع مواند تولیدی هرمزگان در واقع موثرترین و مهم ترین مجموعه ای است که قدرت لازم را برای حل و فصل مشکلات، تکمیل و راه اندازی، تامین اعتبار، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و رفع موانع صادراتی دارد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: هر دستگاهی از اجرای مصوبه ها تکمین نکند به منزله ترک فعل است و برخورد لازم با آن دستگاه صورت خواهد گرفت.

دوستی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مصوبه های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اظهارداشت: با توجه به شرایط تحریم، اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبرمعظم انقلاب نسخه شفابخشی است که می تواند در شرایط موجود گره گشا باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha