مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور آبان‌ ماه برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- براساس اعلام فدراسیون نجات غریق و غواصی، مسابقات قهرمانی کشور در ۲ بخش مردان و زنان، آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد

به گزارش ایرنا، به دنبال کاهش پاندمی کرونا، مساعد شدن شرایط کلی کشور از این حیث و صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای داخلی (به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی)، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

این رقابت‌ها طی ۲ سال سال گذشته به دلیل شیوع و گستردگی کرونا برگزار نشد اما قرار است برگزاری آن همزمان در ۲ بخش مردان و زنان از سر گرفته شود.

به همین منظور نشست هماهنگی مسابقات به ریاست مهدی حیدری رییس فدراسیون و سایر اعضا برگزار و مصوب شد که بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش مردان و شانزدهمین دوره این مسابقات در بخش زنان  آبان ماه  امسال برگزار شود. 

مسابقات در هر بخش مردان و زنان  به مدت ۲ روز است و با توجه به اعلام میزبانی استان مازندران مقرر شد پس از بازدید دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون تاریخ دقیق مسابقات شود.

همچنین مقرر شد که تیم‌های شرکت کننده با ترکیبی متشکل از ٤ ورزشکار همراه با یک مربی و سرپرست حضور یابند. همراه داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه تست PCR از سوی هر یک از شرکت کنندگان الزامی است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha