۸۲ هزار تُن شکر از ابتدای امسال در خراسان رضوی توزیع شده است

مشهد- ایرنا- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از توزیع ۸۲ هزار تُن شکر به نرخ دولتی در استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

حمید رضا نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی، امسال افزون بر ۱۷۲ هزار و ۶۳۰ تن شکر خام نیز وارد استان شده و برای استحصال شکر سفید بین ۶ کارخانه قند و شکر توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانه های قند و شکر در خراسان رضوی برای افزون بر سه هزار نفر اشتغال زایی شده است.              
                                                                                                                                                                                 
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از مجموع بیش از ۸۲ هزار تن شکر توزیع شده طی ۶ ماه گذشته از سال جاری بیش از  هزار و ۸۰۰ تن طی ماههای محرم و صفر در بین هیات‌های مذهبی و موسسات خیریه توزیع شده است.

نوری همچنین به میزان توزیع برنج در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از هفت هزار و ۵۵۵ تن انواع برنج در استان خراسان رضوی توزیع شده است که از این میزان تنها هزار و ۷۴۴ تن آن برنج توزیعی در بین موسسات خیریه و هیاتهای مذهبی طی ماه محرم و صفر امسال بوده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۸۵۱ تُن برنج هندی با قیمت ۱۷۰ هزار ریال و ۸۸۱ تُن برنج پاکستانی با قیمت ۱۹۰ هزار ریال و همچنین ۸۲۳ تُن برنج تایلندی با قیمت ۱۱۰ هزار ریال روانه بازار مصرف شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت:از ابتدای امسال افزون بر پنج هزار و ۸۵۴ تُن برنج تایلندی و ۶ هزار و ۹۴۱ تُن برنج هندی و هزار و ۲۹۶ تُن برج پاکستانی طی برنامه حمل منظم وارد مراکز ذخیره سازی استان شده است.

نوری افزود: این استان در حال حاضر از ذخیره قابل اطمینانی در تامین شکر و برنج برخوردار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha