استاندارهمدان:کودکان برای تاثیرگذاری بیشتر بنیه علمی خود را تقویت کنند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: کودکان و نوجوانان برای آنکه بتوانند در آینده دنیا به خصوص کشور تأثیرگذار باشند، باید خود را از نظر علمی، دانشی، روحی و روانی تقویت و توانمند کنند.

به گزارش ایرنا، «سید سعید شاهرخی» روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نخبگان این کانون افرود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مرکزی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد است که با بهره‌مندی از امکانات، رشد و نمو یابند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان استان امید و آینده‌ساز ایران فردا هستند خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایگاه و جایگاهی دیرینه برای کودکان و نوجوانان است.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد که کودکان و نوجوانان با استعداد و توانمندی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد، بتوانند به نحو مطلوبی آینده این کشور را در دست بگیرند.

شاهرخی ادامه داد: هر یک از کودکان و نوجوانان که در آینده نقشی را برعهده خواهند گرفت باید اثرگذار و برای جامعه و همنوع خود مفید باشند. 

وی با تاکید بر اینکه آرزوها و دغدغه‌های کودکان و نوجوانان، نشأت گرفته از دین مبین اسلام است ابراز امیدواری کرد جهان به سمتی برود که از نگاه کودکان و نوجوانان بهره ببرند. 

استاندار همدان یادآور شد: برخی از نظام‌های جعلی و ظالم دنیا مانند رژیم کودک‌کشِ اسرائیل با هیچ رفتار بی‌رحمانه‌ای قانع نمی‌شوند. 

هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" آغاز و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

همزمان با هفته ملی کودک ۵۰۰ برنامه مختلف شاد و مفرح در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری استان به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha